Нормативтік құжаттар » Страница 2 » №53 мектеп, Алматы қ. | №53 Школа г. Алматы
Алматы қаласы
білім басқармасының
"№53 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 223-86-51
Есепші бөлімі:
+7(727) 223-86-51
Нашар көрушілер
нұсқасы
Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралы
04
март
2024
Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020478 Отбасы және балалар саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралыҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі № 158 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 24 сәуірде № 20478 болып тіркелді.
Бракераждық комиссия
05
февраль
2024
Бракераждық комиссия
Ұжым басшысы Омишова Асем Нурмуханбетовна бракераждық комиссия мүшелерімен бірге мектебіміздегі асхананың тазалығы мен тамақтандырудың сапалық құрамын, мәзір мөлшеріне тексеріс жүргізді. Тексеріс барысында ас дайындайтын, сақтайтын орындарға кіріп, азық-түліктің сақтау мерзімі, сақталу орны мемлекеттік нормаларға сай келетініне, құжаттық қағидаттарды сақтайтынына көз жеткізіп ризашылығын білдіріп, оң бағасын берді.
📣 ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ ҚОСЫМША ҚЫСҚЫ ДЕМАЛЫСТА 7 КҮН ДЕМАЛАДЫ
01
февраль
2024
📣 ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ ҚОСЫМША ҚЫСҚЫ ДЕМАЛЫСТА 7 КҮН
📣 ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ ҚОСЫМША ҚЫСҚЫ ДЕМАЛЫСТА 7 КҮН ДЕМАЛАДЫ 💡 Еліміздің мектептерінде 2024 жылғы 8 қаңтардан бастап 10 оқу аптасынан тұратын III тоқсан басталды. ℹ️ 1-сыныпта білім алушыларға 2024 жылғы 5-11 ақпан аралығында (күнтізбелік 7 күн) қосымша демалыс беріледі.
Қазақ тілінен емтихан
31
январь
2024
Қазақ тілінен емтихан
Білім алушыларды аралық аттестаттау – білім алушылардың оқу аяқталғаннан кейін бір оқу пәнінің бір бөлігінің немесе бүкіл көлемінің мазмұнын игеру сапасын бағалау мақсатында жүргізілетін рәсім.  Қазақ тілі бойынша емтихан 125-бұйрықтың 35-тармағына сәйкес білім алушылардың бағдарламалар мазмұнын меңгеруін бағалау мақсатында негізгі орта (5-8 сыныптар), жалпы орта (10 сынып) деңгейінде академиялық жыл аяқталған кезде оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға «Қазақ тілі» және оқыту өзге тілде
Бракераждық комиссия
30
январь
2024
Бракераждық комиссия
1 «Ә» сынып ата-анасы Донгабекова Анар Қаһармановна бракераждық комиссия мүшелерімен бірге мектебіміздегі асхананың тазалығы мен тамақтандырудың сапалық құрамын, мәзір мөлшеріне тексеріс жүргізді.  Тексеріс барысында ас дайындайтын, сақтайтын орындарға кіріп, азық-түліктің сақтау мерзімі, сақталу орны мемлекеттік нормаларға сай келетініне, құжаттық қағидаттарды сақтайтынына көз жеткізіп ризашылығын білдіріп, оң бағасын берді.
Бракераждық комиссия
16
январь
2024
Бракераждық комиссия
4 «Ә» сынып ата-анасы Алтынбекова Мөлдір бракераждық комиссия мүшелерімен бірге мектебіміздегі асхананың тазалығы мен тамақтандырудың сапалық құрамын, мәзір мөлшеріне тексеріс жүргізді.  Тексеріс барысында ас дайындайтын, сақтайтын орындарға кіріп, азық-түліктің сақтау мерзімі, сақталу орны мемлекеттік нормаларға сай келетініне, құжаттық қағидаттарды сақтайтынына көз жеткізіп ризашылығын білдіріп, оң бағасын берді.
🤝 Өзара ынтымақтастық МЕМОРАНДУМЫ
21
ноябрь
2023
🤝 Өзара ынтымақтастық МЕМОРАНДУМЫ
🤝 Өзара ынтымақтастық МЕМОРАНДУМЫ 👨‍🔧🧑‍🔧 КМКК «Алматы құрылыс-техникалық колледжі» директоры Ахметов Бектурган Султангалиевич пен КММ 53 мектеп-гимназия директоры Омишова Асем Нурмуханбетовна арасында өзара ынтымақтастық меморандумына қол қойылды.  ✅ Меморандумның мақсаты Алматы қаласындағы жалпы орта білім беру ұйымдарының білім алушыларына кәсіби тәрбиенің неғұрлым жетілдірілген жолдарын іздестіруге және жастарды еңбек нарығындағы жеке басының ерекшеліктері мен әлеуметтік-экономикалық
Ата- аналарға жадынама
06
ноябрь
2023
Ата- аналарға жадынама
Ата- аналарға жадынама Егер бала буллинг жағдайына түcкенiн мәлiмдеп берcе, ата- ана cабырлы болып, ашуды көрcетпеуi қажет, өйткенi ата- ана ашу мен мазаcыздығын байқатуы- әлciздiктiң белгici. Балаға оны түciнетiнiн жеткiзе отырып оны жұбату қажет. Бәрiн бiлгiшciнiп ақыл үйретуден аулақ болу, өйткенi баланың өзiн- өзi бағалауы, өзiне деген cенiмi одан ары қарай жоғалып кетуi мүмкiн.